Monday= Done !!!

Måndagen avklarad, skönt. Nu e de bara resten kvar typ!
Har haft en lugn dag idag på jobbet. Packat några cancerfonden lotter annars knappt nåt. Blir värre imon då vi ska igång med Ellos ( norska). Hur många bilagor det nu var, brrrrrr... Hu rmycket som helst. Blir nog inget skoj jobb alls.
Men men vi får se....
Har just satt Elliot i badet, skitig som en gris. Så mycket färg han fått i ansiktet redan.. Märks att solen varit framme och att dom e ute på dagis. Fast de mesta kom nog i lördags i kollo. DÅ man själv satt inne o scrappade för fulla muggar, men skoj hade vi så de gjorde inget. Kommer många fler soldagar hoppas jag.
Niclas e på träning idag o imon sen e de match på fredag o söndag i strövelstorp båda dagarna, få rman chansen att visita systra mi oxå på köpet... Hoppas de e väder så man kan va i trädgården då.
Nu ska jag ta upp lille man så han kommer i säng i tid idag, sen ska jag äta ett choklad.. Mmm vet, inte lördag idag.
Ikväll spelar Hif- Göteborg... Allsvenskans första match tror jag.
Nu ska jag kolla på sjukhuset....
C Ya in tha mornen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0