iiiuuuuooooo

Jäklar i min lådda... Sicken skallabank man ligger inne med, den skojar man inte med ,de vill jag lova.. Tror de e de tryckande vädret, varmt o kvalmigt... Bläääk.
Stack i väg o shoppade lite till kylen efter jobb när jag hade lämnat Elliot hemma med Niclas. Fixade lite käk o nu så har Niclas & Elliot stuckit iväg ner på IP, skulle lämna nåt tror jag. Så jag misstänker att de blir där en stund.. Fint väder ju...
Ikväll är de tydligen Liverpool - Chelsea.. Niclas skulle se de o stryka samtidigt... Fpr nog byta av han efter halva tiden för vi har en rejäl hög med stryktvätt.
Annars har inte möd hänt idag... Lär inte hända så mycket senare idag heller så håll till godo med denna fattiga blogg.

Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0