Välkommen till min nya blogg!

Lite om mej kanske man ska skriva här eller?
Heter Jacqueline Henriksson, 33 år snart 34 (11 okt ).
Sambo med Niclas, vi har en son på 3,5 som heter Elliot. Niclas har 2 barn sen innan. Otilia som e 16 år
samt Otto som e 13 år.
Mina intressen är bla att scrappa vilket jag tyvärr inte har jättemycket t id till. Jag plockar nämligen inte fram allt när Elliot är vaken för då har man papper o dyl på hela golvet plus att de pappaer man betalt dyra pengar för kanske inte finns kvar när man vill ha dom sen.... Om ni förstår????
Innan jag fick Elliot så spelade jag i Råå IF´s Damlag..... Ibland saknar man allt det dära men jag inser bara  att jag inte har tid. Niclas är tränare för Råå´s F16 lag och de tar ju sin lilla tid. Sen när Elliot blir större så kommer säkert han oxå att spela, OM han vill alltså.... Vem vet??!! Nä jag vet alltså inte vad jag ska skriva mer här. Men ni är välkomna att kolla runt lite o gärna kommentera om ni vill !!!
Have a nice

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

hrjhrj

2008-09-29 @ 21:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0