VA !!! Redan tisdag??

Men alltså, vart tar tiden vägen nånstans? Jag bara undrar.... man har knappt hunnit gå till jobbet på måndagen sen rätt var det är så är de ju tisdag, jag fattar absolut ingenting.  Klippte av mitt hår igår, tack Lotta ! Blev ganska kort men de växer strax ut igen.. Bara jag kan få dit ett gummiband.... Sen e jag nöjd !!  Idag har det inte hänt ett skit faktiskt. Vi käkade jästpannkakor idag som Niclas stod o gjorde i ca 1 timme... Gott !!! Sitter o kollar in Bröstcancergalan nu sen efter det så är de sängen som gäller för min del iaf. Skulle träffat en kompis imon men hon avbokade  så vi tar väl de nästa vecka ist. Imon är de samtal på dagis.... Så då får vi se om Elliot sköter sej eler vad, håller tummarna,haha!!! Annars får han kanske gå om... Nä jag bara skämtade.... A- BARNET personifierad.....
Världens bästa lille kille.... Älskar han bara så himla mycket....
Puss & Kram på er, Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0