Tisdagkväll

Jaha då va de redan tisdag, börjar känna mej lite seg. Undras om de e nån förkylning på gång eller vad?
Elliot somnade sittandes i sin nalle puh stol när han kollade på (gissa vilken film) Blixten McQueen. IGEN !!!!!
Jag o Elliot var nere o shoppade på Ica Maxi direkt efter dagis idag.  Inhandlade en billig Dvd till hans rum.
Den vi hade innan bara hackade hela tiden,fattar ingenting. Nu sitter man här allmänt hängig, har just kollat på
sjukhuset.... Ibland funderar jag på att plugga till sköterska eller nåt. Tycker de e as intressant. Men vette katten om
jag pallar att sätta mej i bänken igen.
Idag skulle vi egentligen gått hem till Elliots kompis Max efter dagis men han va visst sjuk så de sket sej. Istället bidde de Maxi o 700 :- fattigare.. Nåja va e en bal på slottet??????
Ska nog hoppa in i duschen nu ,sen blir de banne mej Bingen för min del... Ha de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0