Ruskig Måndag

Jaha då va de måndag igen och jobbet väntade när man kom dit.... Elliot va lite bråkig imorse, han vill inte ha sin fleece tröja han skulle ha en annan "kofta" på sej. Så stod han o tjurade 10 minuter vid dörren. Sen palladejaginte mer o gav med mej, (mes mes mes). Men man har nog tid o tålamod med sånt hittepo på morgonen. Iaf så kom vi iväg, inga problem att lämna iaf de va ju skönt de,hade väl bara fattats de.... Väsen på dagis, o de e INTE skoj o lämna då,de lovar jag. De frågad epå jobb o jag ville jobba över o packa lite cancerfonden lotter, kan jag väl. Måst eju bara ordna hämtning på dagis, ringde Niclas som i sin tur snackade med Otto. Det blev storebror som hämtade han,  Jobbade till 17.30 ca. Sen hem, käka lite o dammsuga o nu siiter jag här. Niclas står o stryker, duktig kille. LOVE LOVE !!! Sk anog jobba över hela veckan förutom fredag för då e man INTE sugen på att jobba över. Bra med lite extra i kassan då jag va sjuk några dagar förra veckan.

Have a nice

Kommentarer
Postat av: marika bjelkholm

hej jacke!

så du gillar scrap det hade moi ingen aning om. kram på dej Ika

2008-10-06 @ 20:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0