Fredagskväll

Här sitter man framför burken o käkar lite morötter o lite dippa, ganska gott ändå.... Framför allt nyttigare än godis.
De spar vi tills imon. Jag e så jäkla scrapsugen , men har inte tid o ork att börja nu på kvällen. Elliot somnade redan kvart över sju så jag hade hunnit göra ett par kort till kalaset imon i Strövelstorp. men jag har fått lite jobb att göra tills på måndag av jobbet. Och det är ju ändå viktigare. Ska se om farmor kan ta Elliot en stund imon så jag kan få ihopa två kort till brorsan o systersonen. Idag ska Otilia o Julia se High School Musical i Malmö,hoppas dom tycker den e bra.... Imon ska hon se HiF-Elfsborg.
Ha de så bra ikväll så ses vi imon alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0