Ask nr 2

Gjorde en ask somjag lade pengar i till Filip när han fyllde 15....

Kommentarer
Postat av: Lena

Jamen sedär! Inte alls fel. Kul med blogg, å du ska se att snart sitter du å uppdaterar konstant tillsd en dagen du kommer på att det tar all din tid å du måste trappa ner men att du inte kan slita dig från det :) Genom att bara titta på asken så ser det ut precis som dom jag hade. Är den verkligen i plast? De jag köpte va 4 små askar som jag tror va lite blåaktiga, å änglar va där på dom, å jag tror att dom kastade 10kr för 4 st. Hur som helst, så blev den ju riktigg bra, iaf det man ser på bilden. Ha en trevlig helg! Kram på dig!

2008-10-17 @ 06:28:13
URL: http://latto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0