Torsdag o fotboll

Idag började dagen INTE så nice, men å andra sidan har inte natten varit speciellt bra heller kan jag tala om för er.
Elliot kom vid 23 tiden, hade inte somnat själv än då. Sen dess ( tror han drömde om filmen Kungfu Panda eller nåt). Vaknade ett par gånger av att han hade sitt huvud på min mage, strange feeling. Nåja nog om  min sömnlösa natt. Vaknade o tittade på klockan. 06.25 Waaaaaaaa!!!!!!!!! Går alltid upp tidigare. Blev lite halvstressad typ. men allt gick bra ändå. TUR FÖR HAN DET!!!!!!! haha
Kom till jobb, sitter massa folk i köket o bara slappar, nån ska måla om i hallen o resten tittar nog på. Å jag sitter vid datan o surfar, BUSE !!
Idag mellan 11-12 ska dom som vill vara med o lira lite inomhusfotboll med jobb. Jag ska vara med denna gången, förra gången sket jag i det. Gud vad jag skriver mycket, tråkigt o läsa????? Nån kommentar skulle inte skada ibland, ska jag ändra nåt eller inte??? Jag fattar inget ( som vanligt)   Nu väntar jag baar på min kusin som ska bli pappa....men han hör ju aldrig av sej ju.....Kom igen JESSICA nu, ut med den!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0