Tack blocket

Jaha då vart de sålt !!! Satte in lite saker på blocket från Elliots rum igår. 4 st hörde av sej igår. Och idag kl 19 var allt sålt. Så var de med det! Skönt.... Satte billiga priser så blir man av med de lättare. Idag har de inte hänt möd.... Ingen fotboll men väl en matlagningskurs som hägrade. Så då va man själv iaf.... Elliot har just somnat, så snart ska man väl glopå burken som vanligt. Nån som läser detta som är intresserade av att köpa billiga pojkkläder i stl 86- 98
, i bra skick. Hör gärna av er så kan jag skicka nån bild eller nåt. Har ni förresten vart inne o kollat på mina syskons fina sidor, dom ligger i bland länkarna. Kolla, ni blir inte besvikna. Fast de beror ju på vad man är intresserad av så klart. Nu ska min kusin förresten snart bli pappa för första gången, spännande värre. Min mosters första barnbarn... Kan nog tänka mej att hon e lite spänd hon med. Bara synd att de bor i Falkenberg... Liten bit o köra från Helsingborg ju. men ska man upp till Ullared så kan man ju alltid svänga inom ju.... Lovat att jag ska göra ett kort till bebben när den kommit... Vet ju inte vad de blir för nåt än. Hoppas bara allt går bra. Vi får väl se när de hör av sej....
Fotbollsgala ikväll, kan bli intressant o kolla med oxå alldeles underbart, eller??
Nä nu har jag inte tid med er mer. Ha de så himlans bra....
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0