SAKNAR !!!

Min älskade pappa, jag saknar dej så jäkla mycket. Tänker på dej flera gånger varje dag... Måste åka upp o lägga en blomma hos dej. Skulle vart uppe hos dej igår men Niclas hade träning och idag e han på matlagningskurs. Imon ska han måla och på onsdag med. Får se när han kommer hem om jag hinner sticka upp innan de blir alldeles för mörkt. Läskigt att gå på en kyrkogård då kan du tro. Fast du hade väl inte låtit någon kommit i tagit mej väl?? Nä just de, menar de.. TACK  !!!   Jag känner bara att jag måste upp till dej nu o lätta lite på trycket.... Ibland är de så himla jobbigt, men de e svårt o vara ledsen hemma tycker jag. Lite pga Elliot, vill inte att han ska se om man e ledsen. Vill sitta lite ifred o prata lite med dej oxå.... De har redan gått 2 hela år sen du försvann från oss, efter 14 dagars sjukhusvistelse. Där gick de undan må jag säga..... Kommer fortfarande ihåg de som om de va igår vi vakade över dej o höll dej i handen tills du drog ditt sista andetag, jag och dina andra 2 barn. Usch tvi..... Men du va så jäkla sjuk så de va ganska skönt att de gick så snabbt de måste jag säga... Hade inte orkat med psykiskt att vaka längre, jag hade blivit knäckt..... Nu hann vi vara där alla 3 när de skedde. Det där som man aldrig trodde skulle ske..... Vill bara att du ska veta pappa, att jag tänker på dej o saknar dej nåt så in i h-e .. Jag får nöja mej med att veta att du har ett bättre "liv" där du är nu ,med din lillebror o din pappa plus en massa andra skojfriska typer som du träffat under årens lopp..... Bara den vetskapen gör att livet är ganska drägligt fast du inte finns hos oss fysiskt.. Men jag vet nog att du skänker oss en tanke " när du har tid ",haha.
Som du alltid sa - " Gud varde med dej, själv har jag inte tid " .... Älskade pappa.....Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta o i mina tankar... " hej mitt barn, som du alltid sa när du ringde.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0