Lille patteklappardagen

Jaha då va de Onsdag igen, jäklar vad tiden går eller springer skulle jag nog vilja beskriva det som. Vad har hänt idag?? Hämtade lille kille på dagis som  vanligt, allt hade gårr bra idag, hostan har avtagit lite men samtidigt blivit mer slemmig. Börjar lossna nu, då e de väl på bättringsvägen om jag inte har helt fel för mej.
Niclas ska börja måla på Elliots rum när vi kommer hem från dagis, VEM vill hjälpa till tror ni????? Mmmm klart Elliot vill hjälpa pappa o måla.  Ska måla en väg så de de blev den idag sen sak de målas mer i mon. Tapeterna ska hämtas i mon oxå... Mycket nu!! Men bra ska de bli ,de har jag bestämt.
Niclas stack kl 18.15 ca. Möte idag oxå, i måndags var de möte om vad som skulle tas upp på mötet idag. Hmm sant !! Planerna var eg att sticka ner till Karlslundsbadet i Landskrona imon ( tors) , påpekade detta men då blir det ju inte målat så vi får skjuta upp badet tills nästa vecka, ska väl inte vara några problem .. Bara man inte nämner nåt till Elliot om det för då...................
När Elliot somnade idag , typ vid kavrt i sju eller nåt, så asade jag fram alla scrapsakerna. Planen var att göra 2 kort.
Ett till min farmor som bor på Lidingö, hon blir 90 bast på fredag.... Krutgumma personifierad... Grattis Farmor.
Det andra kortet blev till Niclas för han fyller oxå år på fredag... Fast inte lika gammal alltså,hahha. Så nu är dom gjorda, va inte riktigt sugen på att göra nått idag så dom blev så där. Nåja de e tanken som räknas eller hur??
Otto skulle vara hemma kl 20 o göra läxan, han kom hem, duschade o borstade tänderna. Klockan va 20.05...
Mmm snabba puckar... Godnatt sa han !!  Hallå sa jag - glöm inte du ska plugga !!!!
-Javisst ja!!! Öhhhh bra minne eller....
20. 15 kommer han ut i köket o säger att han e klar.... 20.30 sover han..... Inte illa, undras bara om han kommer ihåg vad han läste för nåt. Han har läxa på USA... Sjöar o floder..... Vem f-n har nytta av de???? Jag har inte haft nytta av det än i mitt 34 åriga liv..... Onödigt vetande... Får dom i USA läsa på om våra städer o sjöar kan man undra?
Vissa vet ju knappt vad Sverige är för något....
Skit i det....
Ha de bäst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0