Hmm !!??

Söndag kväll, ångestens dag personifierad.... Tänk om man bara kunde få vara ledig nån vecka ( utan o va sjuk ).
Idag gick jag o Elliot ner till kolonin en sväng, skulle öppna kranarana nu när de stängt av vattnet därnere. Plus sätta in utemöblerna. Vi skulle träffa Max o gänget där , men Marie ringde innan vi kommit ner o sa att deras granne (kollogranne) hade haft eller hade en ovälkommen besökare i sin redskapsbod.. Dom skulle ringa polisen, så hon vill einte vi skulle komma mitt i allt. Killen ( välkänd polack ( hos polisen) ) stod i mittgången och fattade ingenting. Kunde knappt ett ord engelska ännu mindre svenska. Men han var lugn o fin o vi fick reda på av polisen att de hade varit där igår oxå o hämtat han där ( inte i samma stuga dock). Han vill bara ha nånstans att sova visade det sej. Men man vet ju aldrig vad de e för typer, men de e jäkligt synd om de som inte har tak över huvudet, tycker inte de ska finnas i dagens samhälle. Folk som inte har nånstans att ta vägen..... Usch....  Nu när Elliot somnat så satte jag mej för att scrappa lite, men motivationen va inte på topp så de blev inget vettigt. En annan dag. Imon ska NIclas på matlagningskurs genom jobbet ( målare ???? ). På tisdag ska jag träffa en kompis som jag inte träffat på ett tag. Kommit saker emellan hela tiden, så typiskt när man har barn , men men vi får hoppas att de blir av denna gången.
Imon e en annan dag, ser vad som händer imon.

Hughes and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0