FRE(I)DAG

ÄNTLIGEN fredag som Gert Fylking brukar säga. Har lite att göra på jobb så jag tog mej friheten att ta en dag ledigt idag. Frågade Otto om han kunde lämna sin lillebror på dagis idag, gick bra. Skönt. Igår var jag o Elliot uppe hos min mamma, hon gick o ramlade förra veckan o slog ryggen. Hon behövde lite att äta o annat att ha i kylen. Så jag tog en sväng imon citygross o samlade på mej lite. Hon blev nöjd hoppas jag. Idag ska jag bara duscha sen ska jag ge mej i väg o shoppa lite klappar tror jag, fast kassan e lite skral för tillfället. Imon ska förresten Elliot prova på lite Bamsegympa. Hoppas han tycker de e skojigt. Kan va kul att ha nåt att göra med han. Har ni varit inne o kollat bland länkarna på mina syskons sidor?? Om inte, så gör det..... Kommentera gärna både på min o deras sidor, alltid skoj med lite feedback.
Ikväll sitter jag O Elliot själva igen, Dags för cup i Billesholm ,Otilia o tjejerna ska lira lite. Men de  blir ganksa sent så jag hänger inte med, e ju gympa imon kl 9.... Ska se om jag kan ta nåt kort på han när han gympar o lägga in....
Ev skriver jag lit emer ikväll när lilleman har lagt sej...
Hej på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0