Foto

Efter jobb så hämtade jag & Niclas Elliot på dagis tillsammmans..... Konstigt nog hade dom tyckt trots att kräkts pga hostan att han inte hade hostat så mycket.... Varför hostar han så mycket hemma kan man då undra??? Nåja, inatt så kom han in tidigt, somnade gott. Sen efter ett tag så början han hosta igen.. Jag tar upp en tröja från golvet som jag tänkte ha som underlag för en pizza på lakanet. Så fort han hostade så tog vi fram tröjan, fast han snurrade runt som en jag vet inte vad. Så tröjan åkte fram o tillbaka mellan oss i stort sett hela natten eller iaf stora delar av den. Så idag har man vart ganska mör vill jag säga. Sitter just nu o väntar  på att Niclas ska komma hem från mötet så jag kan gå in i duschen. Vill inte gå in när jag e själv nu när han e så hostig ifall han skulle kräkas igen... Kul o komma ut o ........ NÄÄÄ den tanken vill man inte ens tänka . Så jag får snällt vänta.
Var o hämtade kortet idag eller korten visade de sej. Jag hade ändå sagt att jag bara skulle ha de som man fick för 59:-. Sen när jag hämtade dom så va de en hel serie. 649 :- NOG billigt.... Plus att dom ändå inte var bra så jag skickade tillbaka dem utom de jag redan köpt. Inga proffsiga fotografer tycker jag. Att dom inte kan få en unge o skratta. han såg skitsur ut... Nåja... Lite scanning på de så har man ju till julkappar iaf. Tja annars har de inte hänt så mycket, köpte en klapp till Elliot när jag ändå var på Väla. Köpte en MACK lastbil till han. "Cars " e ju inneflugan här hemma nu. I veckan så pker de upp lite nya tapeter o lite ny färg i hans rum, blir säkert skitbra hoppas jag. Nä nu ko Niclas så nu ska jag in o duscha sen e de bingen som gäller.

HAVE A NICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0