Måndagen slut

Jaha måndagen till ända. Har jobbat över idag o ev resten av veckan eller iaf to m torsdag. Var hemma strax efter 18 tiden. hade bokat soltid till 1.30 eg men fick ringa o ändra till 19.30, så de har jag oxå gjort idag. Så nu e man skållad i huvet o nyduschad o klar för bingen. Fick ring ao ändra min tandläkar tid imon tills nästa vecka men de va inga problem, skönt. Behöver lite x-a cash i plånkan. Så denna veckan kommer de nog inte att hända så jäkla möd asså. Men jag ska se om jag får ihopa  nåt av intresse. Inget kusinbarn heller. Moster fyller imon så de hade ju passat bra o få ett litet barnbarn på sin födelsedag. Håller tummarna Gittemottan. !!! Kämpa på nu Jessica o Stefan.... Good Luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0