Larz-Kristerz

Njae jag röstade nog på Scotts ändå....men man kan inte få allt man vill här i livet. Har just fått lite ;) .... Mmmm!!
Var ute på väla ( av egentligen ingen anledning) en sväng med Elliot. Synd bara att hela Helsingborg &&&& Helsingör var där ute oxå... Jösses med folk!!! Tur man e klar med klapparna redan....... Konstigt att de sprids smittor här i landet, alla dessa folk på liten yta... Många hostar o fräser o e allmänt dåliga. Vettet säger väl ändå att man håller sej hemma om man e dålig, eller? Det gör jag iaf men iaf blir man sjuk av alla andra som trotsar bacillerna o ger sej i väg.
Mina misstankar om att många av Sveriges invånare kommer att vara allmänt dåsiga o hängiga över julen, kan bli ev en kräkig en oxå.  Men nu e de banne mej inte min tur igen bara.... Nu får de vara NOG !!!
Idag har jag bokat en tomte på blocket, vad gör man inte för barnens jul ska bli så trovärdig som möjligt. Inte många som vill vara tomte en jul, tur de finns de som vill. Kostar iof lite pengar men jag hoppas vi lägger ihopa...
Min älskade pappa kan ju inte längre vara tomte, han e ju en ängel i allas våra hjärtan.. Han kommer ju ändå att vara med oss i jul...
Nä, imon sk ajag kolla igenom alla klapparna för jag har tappat kontrollen över min a inköp, ha rabsolut ingen koll.
Vet inte om granen åker upp imon eller på måndag, vi får se vad som händer. Återkommer imon... Elliot har inte hostat än , men kvällen e ung.... Fick förresten sova till 8.20 imorse. Han väcker alltid Niclas när han vill gå upp, duktig gosse hahahahaha.
Hejsan på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0