Köbemad

Jah en fredag kväll med viktväktarnas Chicken Green Curry, vad mer kan man begära en fredag??? Jo ett rör med Pringles o lite lösgodis samt lite cola.   Så gå nu inte o tro att jag gått o blivit nyttig inte, anä... Inte än ,men efter nyår ( detta året oxå) så jäklar anamma... Idag har de inte hänt så möd, va en sväng på väla igen, Träffade Otilia o Julia som åkte med hem. Niclas ska ut o tura med jobbet.  Nu är jag nog klar med inköping så nu kan alla som inte har shoppat ut o slåss... Jag skiter i de.... Fäääääädi.. 
Imon fm kommer Elliots kompis Erik hit ( ja, han som vi va på kalas hos). Dom ska leka lite o så fikar vi andra, namnam. Ska plocka fram nåt ut frysen ikväll. Risken är stor att jag kommer att glömma de, shit happens.
Finns micro, tack Gud !!! Nu sitter Bonusdottern o jag bara o slappar en sväng.... har gjort ett par kort i dag med, ett till moster som fyllt år o ett till Viktor. Nä, soffan kallar.... Have a nice

Kommentarer
Postat av: evelina

svar: åh låter inte fel alls. tack så mycket! god jul och gott nytt år själv :)

2008-12-20 @ 02:29:57
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0