Julfest imon

Idag slapp vi jobba över, ganska skönt. Drog ut på väla, men först upp en sväng till mamma som skulle baka nån kakvariant. Elliot ville hjälpa henne så han stannade kvar. VÄLA själv !!!!! Tjoho...... Men jag visst einte vad jag skull ehandla direkt. Nån klapp blev de o lite annat... Hyffsat möd folk men inte allför jäkligt faktiskt, kunde vart värre.
Imon slutar vi 11.15, nice..... Ska sola kl 12, mamma komme rupp vid 14. När jag har hämtat lilleman kl 13 så ska vi rymma upp lite här hemma. Kl 15.45 ska vi vara på dagis igen, dags för lucia firande. Min lille gosse ska vara pepparkaksgubbe, kommer att ta kort o lägg ain. Kollar på Medium nu. Ha rinte tid mer, sen e de bingen som gäller,måste ladda inför julfesten imon.. Ska ev köra så de blir lugnt..... men de ska bli gott med julmat faktiskt. Puss på er alla ( nästan )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0