3dar kvar

Bara 3 dagar kvar sen är man ledig, ska bli så skönt, bara lilleman blir av med sin hosta så man får sova lite på nätterna.
Kl 01 ca va jag färdigkräkt, fy bubblan....Idag o resten av natten har de bara öst ut andra hållet men de e lite bättre än kräk iaf.
Glömde ju berätta igår att jag kände av jordskalvet som kom.... Låg o sträckte på mej när sängen började skaka o garderobsdörren skakade den med.... Sa till Niclas  - Vad f-n va de??? Jag vet inte men jag hörde nåt.... trodde de va pappa som spökade för mej men sen kom de fram att de varit ett jordskalv... Lite äckligt ju...

Idag har jag mest legat på locket o vilat mellan toa besöken... Inte mycket annat o göra. Ska kolla sen om jag ska dra igång sugaren en sväng....Ska göra Chili Con Carne sen när Niclas kommer hem, han skulle handla med sej saker hem.. Ska se om jag får ner lit emat, ganska tomt i denna magen kan jag tala om ..... Bara kramperna kvar....Tyvärr...


Puss hej

Kommentarer
Postat av: Susanne

Krya på dig!!!!

2008-12-17 @ 19:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0