Göttevär

Imorse när vi käkat frukost drog vi ner i kollo en sväng, vilket jäkla skönt väder vi har haft idag...
Varmt som värsta sommardagen ju... Vi fixade i trädgården o pulade lite, sen va de dags för Niclas att sticka på match ( som  vanligt). Jag o Elliot stannade kvar.... Vi gick en lång runda i skogen o tittade lite på hästarna på bondgården... Sen gick vi tillbaka till stugan, packade ihop lite, gick upp o hemåt sen... Stannade en stund på stora lekan... Så jökla varmt, panik... INTE klädd för mer än 15 plus kanske.... Svetten började lacka o paniken steg,måste in i svalkan.... Puhhhhh..
Hade för en gångs skull kameran med mej så jag tog lite kort på allt o inget o inte all förglömma så tog jag några kort på Elliot med.... Har ju inga innan, hhmmmmm...

Ikväll blir de väl HIF o senare Liverpool om inte Otilia kommer upp o vi ska scrappa lite...Hoppas....

Ses o hörs



Kommentarer
Postat av: Ingela

Härliga bilder

2009-09-19 @ 23:45:28
URL: http://coelogyne.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hahaha nu såg jag vad det stod

=) GÖTTEVÄR!!!! först fick jag det till gevär.....nåt??



Skånska=)

Ha det gott & fotodag på G

2009-09-20 @ 19:19:27
URL: http://jeanettans.blogspot.com/
Postat av: Sonja T

Toppenbilder - så kul o se:) Verkar som om många dammat av kameran lite nu på sistone, skoj:)

Vi ses, Sonja

2009-09-20 @ 22:38:11
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0