FREDAG !!

Jaaa där satt den, äntligen fredag.... Så skönt.... Fast de kunde varit bättre för igår frågade jag om jag fick ledigt som idag, han skulle tänka på det... Lät positivt..... Men nähä, de sket sej.. Jag som ville bara göra lite för mej själv en hel dag, lämna ELliot kl 10 o sen bara åka ut på väla eller nåt, kolla lite, käka i lugn o ro.... Nåja... Va e en bal på slottet????? Alldeles alldeles........Underbar!!

Men de e bara att bita ihop, bara 6 timmar, slutar 18.15 .. Hinner ner i kollo o rensa lite innan mörkret lägger sej, eller så får de bli på lördagen som vi rensar upp lite...

Måste säga bara att Elliot sover än o klockan e 8.20 .. Duktig kille, synd att han måste ställaom lite nästa vecka o gå upp kl 6 istället.... Min älskade lille pojke... Han e mitt allt............

Nä nu börjar jag bli sulten, ska man vänta eller passa på o äta lite solo??? De e frågan....

Hörs o ses....


Trevlig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0