Ahhhh

Jag rinner bort,hahah. Har just kommit hem efter en litn runda på 20 minuter där jag joggade merparten... Man får ju ta de isigt i början så man inte bara drar iväg för då dör man ju...
Jäklar vad man eftersvettas, tjoho...
Gött o svettas lite...

Så nu väntar en nice dusch o så lite käk på de... Sen e man klar för jobb igen....
Har dammsugat o plockat lite innan jag lämnad ehan på dagis ,han sitter ändå o spelar lite wii på morgonen så då får man passa på o göra lite....
Närjag lämnade han idag var nästan hela avdelningen i ramlösa parken o lekte... Några stycker va kvar pådagis.... Tur de ju så han inte va helt själv.... Hade ju klart vart roligt om han fick hänga på ...
Men men.....
Ikväll är det träning för Elliots del.... Skoj... Hoppas han tycker att det är roligt länge...
Nä nu blir snart hela stolen blöt, måste nog duscha lite...

Hejsan på ett tag...

Kram o allt

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej tjejen

Finns det plats till mig och en kompis på söndag? Vet inte om Marie har anmält mig redan kanske??

Kram

2009-09-08 @ 14:21:07
URL: http://martinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0