2 puma dagar

Hejsan alla människor i denna underbara värld. Eller? Jo man ska väl ändå inte klaga eller hur? Krämpor hit o dit, en fis på tvären men vad e allt det när solen skiner o träden håller på att blåsa omkull. Idag va man uppe innan klockan som Niclas hade ställt på 06.00. Stack hemifrån typ 06 sen körde jag o handlade en bulle o en ramlösa. Körde upp o förväntade mej en kö redan men peppar peppar så va de bara en bil innan mej. Sen kom Angelica lite senare när hon hade lämnat sin tös hos mormor. Sen började strömma dit massa folk. ojojoj. Glad att jag stod så långt fram.
Ni som undrat vart jag ahr varit så fick jag biljett till utförsäljningen på Puma på Berga. Hade turen att kunna gå dit idag med, var där igår med....Nog inte fullt lika mycket folk idag som igår tror jag. Mend e både räcker o blir över...Nu får vi gnaga på ramarna här hemma... tills vi får pengar nästa gång. Nu e Svante & Otilia här en stund. Svante kommer upp imon oxå, då e de ju kalas här hemma för Elliot.... 8 busiga barn o en mamma utan tålamod, hur ska de gå???? hahaha nä de går nog jättebra ska ni se. tänker ta lite kort, men först ska jag fråga om de går bra om jag lägger ut bilder på min blogg. Lika bra o kolla läget innan jag lägger ut dom. Finns kanske nån som inte vill , inte vet jag.
Ikväll tror jag att de blir lite mys, har inte ätit godis på en hel vecka snart o inte druckit cola... Men ändå har jag haft ont i magen  2ggr... Men de känns ändå bättre nu ... Inte så jäkla svullen o däst...
Nä nu ska jag ringa Marie o säga att jag hittade lite till Max & Linus på Puma... Hej på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0