VA!!!

Redan söndag och jag som tyckte de va hur länge som helst kvar på ledigheten, men nädå inte alls. Niclas börjar redan imon, hoppas inte Elliot väcks utan sover en liten stund till efter de att Niclas gått upp.
Idag har inte varit en så himla rolig dag av nån anledning, va nån som va tjurig av en anledning som jag inte vet. Inte säker på att vederbörande vet själv,  men jäkligt störigt iaf att de bara rätt var det är så är allt bara fel o jobbigt.
Sket i vilket ( eller inte) , gick in o duschade och gjorde vid mej, sen frågade jag om dom ville hänga med ut på Väla en sväng. Hittade ett par jeans som jag efterlyste igår. Hittade dom på H&M. Köpte ett par samt ett par benvärmare eller vad de heter. Så där rök en slant,men de e inte så ofta jag handlar till mej själv , blir mest till lilleman.
Fast så sur han e nu på kvällarna så ska han inte ha et skit,haha.... Vill INTE sova..... Sen tar de 10 minuter sen sover han iaf.. Nog övertrött ,har blivit lite sent nu när man varit ledig ett tag.
Imon vet jag inte vad som händer, kanske ner till luftkuddeland eller nåt,ingen aning. Ev så skulle jag träffa Emilia en sväng på fm. Får se om hon hör av sej imon. Har annars inget skoj o skriva om idag, pisst off bara... Konstigt de ska smitta av sej om en e tjurig,jag fixar inte de asså. Ska jag gå runt o vara glad när den andre e putt, tyvärr. I´ts not my cup of thé. (Yrrol)
Får se hur de e imon.. Han får väl sova på saken vad de nu e för nåt. Han blir sån ibland utan att veta vad de e för fel, han säger att han inte vet iaf. Ja JAG vet inte så de så...
Nä ha de nu så bra alla ni andra där ute i de kalla vädret,brrr   -8* , de e ju nu de ska snöa om nåt.... Nä då kommer snön när de e plusgrader, sjukt........
Hejs o svejs citroner o grejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0