Spel

Idag stack jag & Elliot till Max o Co o hälsade på en sväng.. Linus e för go alltså, han bara skrattar hela tiden.... Lilla livet.... Vi spelade lite spel o snackade. Niclas var på träning ( ute) brrrrrr. Nu e de dags för bingen för lilleman. Han e så underbar min lille kille.... Inte mycket att klaga på här inte...  Idag har jag varit supertrött hela dagen,  jetlag från Lalandia hahahahaa. Vilade en stund på fm, vaknade av att kudden va helt blöt, dreglat som en boxer. Gött!!!!! ;)
Imon e de dags för jobb igen, har verkligen INGEN lust överhuvudtaget.... E bara så trött...SOVA står högt på listan ikväll de vill jag lova!!!! Tja vad har hänt annars då? Hmmmm, kommer knappt ihåg, dagarna går så frrrrrbannat snabbt så innan man vet ordet av så e de kväll o man fattar inget.... jajaj bara köpa läget o gå o lägga sej o hoppas nån talat om för en vad man hittat på .
Puss o krma inga fler barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0