Orsaken!!!!

hahah nu har vi kommit hem från shopping rundan. Ganska skönt o bara åka iväg själva, var ett tag sedan... Det hade gått jättebra hos Bonne (han hängde inte med till stallet idag ). Dom hade spelat tennis på Wii o lite annat.... Jah nämde att han hade ont i magen igår ju!!
Just innan jag kom o skulle hämta han så hade han varit o gjort nummer 2.. Bonne mätte upp den med händer o trodde inte att en sådan liten kunde prestera nåt så stort... Jaha sa jag, DET var orsaken till det magonda igår kväll då ju... hahah. Så då fick han torka en liten rumpa igen, var väl inte igår misstänker jag... Johanna är ju ändå 18 nu ju...
Har lite beslutsångest om jag ska med till Ridhuset ikväll... Har inte riktigt bestämt mej....
Niclas ska ju iväg på match kl 17.
Njae jag hoppar nog ridhuset... Är hemma med Elliot istället...
Han e så mysig så jag vill bara krama honom..
Puus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0