Bläää

Idag följde Sammi med Ellio them efter dagis, gick bra..... Kul....
Min moster hade under dagen frågat om jag kunde köra henne ut på väla o kolla lite kläder till dopet på lördag.
Underkylt regn när vi körde hem, inte skoj, tydligen några avåkningar hörde vi... Jag kan säga att jag körde jäkligt försiktigt hem. Ingen brådska.... Drog i mej 2 cheeseburgare o en liten cola på restaurang Gyllene Måsen..
Idag händer inte särskilt mycket, ska kolla upp lite hur jag ska göra mina kort till i helgen, har noll fantasi...HELP!!!!!
Imorgon är ELliot ledig från dagis, han & Otilia ska gå på bio efter att dom har ätit på Max på Södergatan..
Dom ska se Daggmaskarna eller vad den hette.... Kl 13 .00 , lagom tid...
Själv ska man jobba o stå i, fast just nu är de ganska lugnt på jobb, iaf för min del....
Skriver mer ikväll.... Ska roa sonen en stund nu...
Hejsan på ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0