Då va de dags igen!!! Sorry

Ber så hemskt mycket om ursökt flr de låååånga uppehållet... Jag har ärligt talat inte haft många tankar på att sätta mej o blogga.. Vad har hänt?? Julafton har rusat förbi i en jäkla nitti. Men nu är den stressen över, bara Nyårsafton kvar. Nåt som e jäkligt skönt är att jag har semester denna veckan oxå... Så himla skönt. Fattar inte hur mankan vara så föbannat trött. Inte en gnutta energi, allt e bara jobbigt. Elliot vill så mycket men jaghar ingen energi o leka med han , blir typ bara irri på han nä rhan tjatar o  vill leka med sin mamma... Tråkigt men så är det iaf.  Skt i det nu, de blir alldeles säkert bättre med tiden. Hoppas jag. Slänger in lite bilder till er om ni vill kolla inte lite....

Liten sleten plastgran med kulor i 3 färger enligt Elliots önskemål



Mr E fick öppna några på morgonen, för att vi skulle slippa asa med allt till Strövelstorp


Ostruken skjorta såg vi innan vi skulle sticka iväg, inget vi brydde oss om. Han va nöjd ändå!!


Jag med sin supersnälla Elliot, han e min ängel...<3 <3<3<3<3


Delar av vår familj, de stora barnen firade detta året( oxå) med sin mamma... GOD JUL


Sötaste systerdottern Emma


Min älskade pappa var med på en hörna oxå !!! Saknar dej pappa   R.I.P


Liten del av vårt goda jul bord, synd man inte pallar äta allt.
Vill tacka min syster o hennes härliga familj för en trevlig julafton 2009. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0