Mååååååndag

Så ja , nu va denna helgen slut... Imon har jag lovat Marie o Stefan att jag ska hjälpa dom. Stefan ska lämna deras bil i Billesholm kl 8.30 imon... Så jag kör med ut o så får han åka med mej hem igen sen.. Ska lämna Elliot hos Max så få han vara där under tiden..
Efter det så blir det väl hem , ska ut o gå en runda när jag lämnat Elliot. Duscha o sen e de dags för kneg.... E väl hemma ca 21.20.....
Måste ta tag i livet o fettet..... Måste bita ihopa nu.....
Har bokat en massage tid hos Sonja nästa fredag ( 4:e). Både till mej o mannen.... Nice...
Sen e det två datum till som ska läggas på minnet, den 13 har vi scrapträff o den 27 är det träff samt scrapmässa på Sundspärlan..... Kom gärna dit o kolla vad som finns...
ejsan hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0