Hej o hå

¨Lill lördag idag, jisses va tiden far iväg...
Vi har inte hittat på nåt speciellt under dessa dagarna... Jag o Elliot va o skulle hämta min mobil på The phonehouse idag... Stack direkt efter dagis... Tyvärr dåliga nyheter, den gick inte att fixa, fuktskadad, SATAN !!!! Ursäkta...
Jaha tur man har sin gamla kvar då... Grrrrrrcxzxzx<dsiakdaåf
Efter det så stack vi ut på Väla en sväng, kollade  runt lite bara .. Köpte present till MAthilda på Elliots avdelning, hans ka på kalas på söndag.
Köpte varsin snusklubba, liten till han o en STOR till mamma, rättvist eller hur??
Jag säger bara USAIN BOLT !!!! Hoppas han INTE är preparerad med massa skit bara, men man hade inte blivit förvånad, så som han leker med dom andra tävlande....
Nåja , en spikmatta är inhandlad i hopp om att sambons rygg ska mjukna till lite.... Finns kanske liiiiiiite hopp kvar, fast nu e de han svänster axel som krånglar, får väl operera den oxå. Förra gången var det ju högersidan...
Han hoppas iaf att hans läkare ska höra av sej denna veckan. Stackaren.....
Älskar han.....

 MINA 2 ÄLSKLINGAR I VÅR LILLA BÅT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0