Nu börjas det!!!

Hämtade Elliot idag som vanligt, hade inte velat ha mellis idag heller. Vi körde hem, lite halvsur va han väl..
Tog väl en timme eller så sen kände jag på han... Jaha feber!!! Han blev hängigare o hängigare ju längre tiden led. Sen satt han bara på sitt rum o kollade på Ja gissa, jo Blixten McQueen.. Nåja bara han e nöjd så... Sen efter ett tag sa han till mej, -mamma ! jag mår inte så bra!! Nawwww, min lille gosse... Han som aldrig e sjuk. Men de e väl hans tur nångång... Alla andra barn e  ju sjuka så varför inte han? Så de blir o vabba imon...Åh så ska man  blanda in
sjuka kassan oxå.... OH Elliot som skulle på utflykt imon till fredriksdal med matsäck o allt... Stackars liten...
Jaja de kommer fler utflykter.... ( hoppas jag)...Vi får väl se hur de blir imon...
Hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0