MÅNDAGS KALAS

Jaha då va de måndag igen.  Vart på studiebesök på posten i Malmö, ganska intressant faktiskt. Hade möte där sen käka vi innan vi körde hem igen. Kl 17 var de dags att gå på kalas med lite god mat o tårta.... Elliot skulle gå o kissa och låste dörren, JAHA där står han o kan inte komma ut, stackars lilla liv.  Han började gråta till slut innan vi fick upp dörren.
Tyckte så synd om han....NAWWWWW
Kom hem så var Otilia hemma och höll på med skolarbete. Jag hjälpte henne lite så hon blev klar, så nu kör Niclas henne hem till hennes mamma. Ska nog hoppa i bingen i tid idag, blev inte så mycket sömn inatt. Varken jag eller Niclas
kunde sova så han gick upp o kollade på Batman, men jag låg kvar o vred o vände på mej. Hon va väl runt kl 03 när vi somnade.
Elliot var lite slö när jag hämtade han på dagis idag, ville inte äta mellis. Han hade ont i munnen sa han, de sa han imorse oxå när jag borstade hans tänder. Jag misstänker en förkylningsblåsa på läppen. Men de går väl över så småningom ( hoppas jag)... Så jag vet inte om de snart bryter ut en ordentlig förkylning eller vad, vi får väl se.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0