KRÄKNATT !!!!

Elliot kom ini natt, hade förberett lite host medicin i en spruta till han. Skulle just ta den när Niclas sa att han ahde nog kräkt... VA????  Tände lampan , ÖHHHH FY  hela han var nerspydd. Luktade kräk, fy bubblan. Jag måste skryta med att de e första gången sen han var baby som han har kräkt. Och då kräkte han max 4 ggr och de va bara när jag ammade han, nisom har barn vet vad jag pratar om. Så jag har verkligen varit förskonad mot magsjukor o dyl.
Han har aldrig haft nån magsjuka..... Lyllos mej kan jag tycka.... För enligt mej själv så fixar jag inte kräkdoften o ljudet av nån som spyr. Jag spyr själv då.... Men jag tror de e hostan som gör att han har kräkt. Niclas gick in till hans rum o hela sängen va nerkräkt. Så han fick slänga allt i badkaret, yuiack !! Sen kräkte han en gång till i vår säng men bara lite i samband med hostan så de måste vara de... Annars har han varit pigg idag men inte ätit särskilt mycket o inte druckit heller. Så vi får se inatt hur de blir.... Får förvarna på dagis, i värsta fall får de ju ringa.
ja de va väl de....
Idag va de ju farsdag, men jag har ju varit uppe hos min pappa (R.I.P) redan..... Så Niclas fick ett kort av Elliot o lite blommor samt att jag hade bokat hotell i Göteborg den 5:e Dec. Bara över en natt ( fanns inte 2 lediga ). Meningen är att vi ska gå på lisebergs julmarknad o kolla lite o bara slappa... Så de fick han oxå....Sen kom Otilia hem, hon hade oxå handlat blommor o ett kort till han.
hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0