1:a Advent

Då nalkas de 1:a advent, REDAN ????  Jag o Elliot var o tittade på lite ambulanser på lasarettet hos Emma Andreassons mamma. Spännande värre... Träffade en arbetskamrat ( chef) som hade blivit pappa igår em till en liten tös. Grattis Stigård O Veronica. Nu har man ju vart ledig i 3 dar, hur skoj e de på en skala att jobba imon tror ni?
Kämpar några dagar till sen e de ju långledigt. Ska bli så jäla skönt. Gick ner en sväng på julskyltningen i stan, men GUUUUD va tråkigt de va, vi gick in på Åhlen´s och käkade sen stack vi upp till mamma som hade bakat lussebullar. AH då fick man ju efterrätt oxå, kan de bli bättre?
Igår hade vi lite folk över här, Po, Git, Bonne, Gisela och Johanna. Vi bjöd på egenfångad lax med potatis o hollandiesås ( eller hur de nu stavas) , gott va de  iaf. Jag hade gjort en cheesecake till efterrätt, den gick åt kan jag säga. Efter att ha päst lite efter maten så spelade vi lite kort, fy fan va de gick dåligt för mej, ojojoj... Jaja skit i de, skoj e de iaf. Nu e de som sagt söndag så de e tvagning innan läggdags som gäller, slängde Elliot i badet innan han däckade i soffan...
Vi ses o hörs en annan dag..
Har förresten gjort några julkort idag när Elliot somnade... Hmm ganska fin aom jag får säga de själv...
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0