Mitt i veckan

Onsdag o helgen närmar sej med stormsteg. Denna helgen drar jag ,Niclas och Elliot till Götet. Ska kolla in lite tomtar o sånt annat som hör julen till. Sticker på fredag efter hämtningen på dagis, typ vid 13 tiden. På lördagen innan vi sticker hem så ska vi köra inom Ullared, kolla lite klappar o dyl.
Idag stack jag och solade igen, nice, håller på o somna flera ggr. Man slår i fötterna i solariet när man rycker till... Haha
Fattas bara man börjar snarka ellelr nåt. Poppis !!!!!
Niclas o Elliot sitter o spelar tv spel medans jag fixade disken.  Snart e de fredag, chala la la la

Kommentarer
Postat av: otilia

snällt att du frågar om jag vill följa med och sola ditt mongo :) puss

2008-12-03 @ 20:55:48
URL: http://otiliagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0