Fan, de va sista gången

Nu ska jag bli nykterist på heltid banne mej. Spelar ingen roll hur lite jag dricker så blir jag ändå kass o kräker o håller på. De e fan inte värt de asså. Men annars var de en helt ok julfest, god mat men man orkar inte så mycket, mest sill o sånt... Åt inte ens nån köttbulle eller prinskorv. Jag väntar tills tomten kommer. Då jäklar!!! ( kanske man får behålla DEN maten då??? ) Gittan, jag har inte glömt din dag(jag grattade dej) , jag har en present här hemma. Fast du har väl fått det du ville fast en dag efter.... Ditt allra första lilla barnbarn... Ev en liten Viktor.... Vi får se ...
Nu måste jag äta lite för de börjar suga i tarmen här.... Lite filé ,pommer o bearne´sås. Hörs nog imon igen.
Tack mamma för passning av liten och tack DAD för en trevlig julfest.... Ett plus till alla killar på jobb som gick lucia tåg.... Sött!!! NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0