3:dje Advent




Jaha redan den 3:dje advent...... Ganska fint väder idag fast lite blåsigt bara..... Gick ner  en sväng i kollo med Marie o hennes familj. Här e Elliot o Max i trädgårdslandet. Nu går de bra o gräva där men inte sen när vi ska potatis o annat gott.
Idag tände jag ett ljus för min älskade o saknade pappa..... Han skulle fyllt år idag...Tänker på han VARJE dag.... Men de tror jag han vet om. Nu e de jobb en vecka till sen e de LEDIGT i 14 dar nästan.. Fy bubblan va skönt de ska bli.
Jag o Elliot har varit på 4 års kalas idag hos Erik.... Trevligt trevligt... Tack !
Elliot e superhostig o jag tyckte han va lite varm ikväll så vi får se i mon, jag får väl tempa han om jag inte e säker...
Imon ska man till tandläkaren oxå,hur kul e de på en skala eg???? Varken kul eller billigt....
Hör imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0