Barnledig

Jaha nu sitter manhär alldeles ensam..... Sandy har just varit o hämtat Elliot, dom ska hitta på nåt skoj o mysa lite....
Sandy spelar i Niclas lag o Elliot e jätteglad för henne.... Kul.... Men nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Otto har cyklat ner till sin mamma o ska vara där denna helgen... Niclas e inte hemma förrän 16.
Hmmm, inte så att man e van o vara barnledig precis... Sitter o funderar på om jag ska asa fram mina scrapsaker o hitta på nåt.... Fast jag ska nog bläddra igenom den nya tidningen först o kolla om jag hittar på nåt skoj annars ba typ skiter jag i det typ ba....
Mamma ringde just o sa nåt som gav mej en enorm ångest o ett riktigt dilemma... Hur FAN ska jag nu göra.... Skit oxå... Vi som hade planerat en sak o så säger hon så.... Åhhhhhh grrrrrrrrr.
 Nu komme rjag att störa mej på detta hela helgen, åhhh va lack jag blir....

Skit i det nu...

Skulle egentligen ner o kolla på när Niclas spelade med Oldboys ikväll men de andralaget lämnade WO... Johan som hade planerat att grilla o sånt o har handlat massa... Så nu bestämde dom att de bara blir grillning istället o de e ju inte helt fel de, slippa stå ute i detta mysko väder.. Haglar o regnar o blåser om vart annat... ( Fan , nu tänkte jag på de igen, lika illa denna gången)
Så vi får se när Sandy kommer tillbaka med Elliot, dom har kanske redan ätit då... Hmm vi får se..
Åh så anti jag blev, inte sugen på nåt. Tappade lixom helgkänslan....

Nu skriver jag inte mer. Ska dra nåt gammalt över mej i soffan o bara sitta o glo.... SKIT !!!!

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Ugh... vad rälit när man får sån't huvudbry - det kan verkligen tära på en! Tankarna spelar sitt eget spel o man kan knappt styra det... synd om det ska förstöra hela helgen för dig nu!

Min helg blir f.t förstörd av 2 jobbnätter, men annars är det lugnt, höhö!

Ta hand om dig och 'sii jou nekst weeek':)

Kram, Sonja

2009-10-03 @ 11:34:28
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0