Tisdag 23/ 6 -09

Du ska inte tro det är sommar, ifall inte nån sätter fart.... På sommaren o gör lite somrigt för då kommer blommorna snart.............

Den låten går Elliot o sjunger på hela dagarna nu för tiden, haha.... Den lär han kunna utan o innan till när de e dags för avslutningarna i skolan misstänker jag iaf.... Ha e go han.....

Inte har de hänt någe särskilt idag heller, vi var hos Bettan o kollade lite kläder i hennes 2 hands affär i HBG. Nästa vecka har hon halva priset på allt i affären, kom dit vet jag... Snäckans i HBG... Wieselgrensgatan .... Jättefina kläder, nya oxå... Typ från Benetton o Gina o sånt...

Hhjoho, ni kan tro jag har träningsvärk idag, köpte ett wii spel på väla igår... Wii active.... Jisses... Heöst svettig efter en halvtimma........ Kan knappt gå idag men jag ska ge mej på de igen efter jag e klar här tänkte jag... Elliot e där han ska vara vid denna tiden på dygnet, japp i bingen,.....Nybadat o mjuk o go....Snuffe liten....

Mamma har börjat räkna ner dagarna tills dom ska komma hem efter 2 månader hos sin syster i Spanien...  Ganska lång tid att vara borta tycker jag.... Men men.... Man får väl passa på.

Nä hörrni, nu har ja inte tid med er, JAG SKA TRÄNA !!!! så de så-----

Hej hå kämpa på.....
C YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0