Snart så

En halv arbetsdag kvar sen e de dags o vara ledig igen visserligen bara 3 dagar men de e ju inte illa bara de.. Man får ju vara glad för det lilla.
Otilia var hemma när jag kom hem. Hon passade Elliot medans jag körde ner till mamma en sväng. Allt såg ut som de skulle där hemma.
Ska posta hennes hyreslapp , Otilia slängde den på lådan när hon gick till bussen.
Nu har jag just klippt Elliot o duschat han, så nu sitter han o spelar wii innan sängen kallar. Upp tidigt imon, de e ju "fredag" imon ju så jag börjar halv 8 istället för 8. Sen ska de bli nice o sova ut en sväng. Hoppas jag iaf.
Imon e de ju midsommar firande på jobb oxå... Då brukar vi samlas o spela kubb eller nåt annat o sen grilla o sånt. Alla blir typ pissfulla.... Gratis e gott vettni...
Fast jag kör, lia bra de, så som jag kräker så e de inte lönt o dricka nåt för min del.
Sticker när vi käkat o lekt lite... Får se vad klockan blir. De får bli sent ,de spelar ingen roll alls...
Nu kallar lilleman här, så vi säger väl så för idag eller?? Japp!!!

Hörs nog imon

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0