HEJA SVERIGE!!!!

Grattis Sverige, de e din dag idag.... Tjoho.. Eller nåt, inte vet jag, allmänt förvirrad idag samt en aning småirri....
Kan va de jäkla PMSèt eller nåt.  LEAVE ME ALONE FOR F--- SAKE
Blir bättre imon ska ni se.... (hoppas jag)
Va i kolonin imorse, Niclas vaknade tidigt, kom in 06.47... Kan jag sticka ner o börja måla nu? ZZZZZ va????
Visst gör du det, 08.00 ca gick jag o Elliot upp o käkade frukost... Innan dess låg vi bara kvar i sängen o mös o kollade på barnprogram.... Så härligt o bara ligga o njuta av att man e ledig... Tyvärr kan inte sambon det.....2 minuter eller inte ens de tar de efter att han vaknat tills han går upp... Jag själv däremot bara njuter av att få ligga kvar under de varma goa täcket med en liten barnskropp som övar kickboxning bredvid mej...
Jag & Elliot stack ner runt 9 tiden med lite frukost till Niclas, stugan nästa färdigmålad.... Blir superfint, bara lite smått runt om nu... Nya blomlådor, utebelysning o singel runt.. Kommer bli fett nice.... Ska bli härligt o bara vara därnere sen under semestern....LÄNGTAR!!!!


Nå vad tycks???? Gamla bilder på stugan finns längre tillbaka i arkivet om ni vill jämföra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0