Dan före midsommar

Idag var de en kort dag på jobbet, hem , byta om , hämta Elliot... In till tobaken för en lite 5 kronors shopping till Elliot. Hinner komma in så säger han - Mamma !! jag e jättebajsig..... OVANLIGT????? Nä då... Men han skulle ändå handla så så akut va de då inte. In i duschen när man kom hem. Mellan 16.30 -17 så ska vi vara på jobb... Va lite kluven om jag skulle gå dit.... E fortfarnade inte speciellt sugen men jag sticker ändå o käkar lite o flabbar. Sen drar jag hem i skaplig tid.
Idag när jag körde hem så va de en stor olycka utanför Rydebäck ca.. På motorvägen alltså. 3 lastbilar hade krockat... ojoj... Tur man inte kom emellan där säger ag bara... hugaligen... Hoppas ingen kom till skada, men den ena lastbilen va inte så hel i fören, så man undrar ju... Nåja.... Kör lugnt i trafiken säger jag tille ralla som ska iväg denna helvetes helg...
Skriver nog mer imon, eller ikväll, beror lite på vilken tid jag kommer hem....
Ha de så bra..
Ja just de, de va ju skottlossningn nere på koloniområdet, huhu..... Nice.... Not... SKa kanske hålla sej därifrån imon....
 hejhejehejehejehejej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0