Ahhhh

Gud va jag avgudar solen, de e himla gott. Idag har vi varit en sv´ng ner till stranden o  atit pa fiskrestaurangen, gott.
Jag tankte jag skulle bjuda mamma o Gittan, men mamma hade hand om min planbok medans jag & Elliot spelade lite boll i sanden som var 100 grader varm sa vi fick ha skorna pa oss. Nar vi kom tillbaka hade mamma raknat lite fel o hon hade gett 100 kr i dricks,haha. Svart med den dara euron. Hmm. Men vi skulle dela den pa tre sa jag far lite tillbaka av mamma & Gittan. Jaja...
Nu ar klockan 19 och vi sak sticka o ata pa Caramba kl 20.... 28 Grader i skuggan nu, fett nice... Mucho like...
Har blivit lite rod idag, blir lixom inte att man kan ligga o pressa nar man ar har. Elliot ar inte alltid sugen pa att vara ute i solen... Men det ar varmt o skont iaf de e ju huvudsaken. Snart sommar hemma oxa ju... Bara 4 veckor kvar till semestern borjar... Hoppas solen har kommit till hbg da. T´nkte jag skulle ta med den hem om de e ok med er???
Nu ska vi gora oss i ordning sen kor vi ner... Skot om er alla..

Buenas Noches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0