Syster Yster

Sitter på systers data ute i s-torp. Har just bkivit bjuden på tacos,namnam. Hmm gissa va´d vi hade för käk igår????
Japp, tacos....Men de e gott så de gör inget.... Ska se om jag tar nåra kort o lägger in härute ifrån..
Har visserligen ingen kamera här men manhar ju mobben. Blir säkert bra de med. Nu ska jag insupa lite glass tänkte jag.. Skriver mer senare när jag kommit hem, ikväll måste jag nog försöka fixalite kort till några...... Får se när lilleman osmnar,han e förresten mycket bättre ni som följt hans tid hemma från dagis. Ikväll ska min syster på maskerad, synd hon inte ska byta om hemma så jag kunde tagit kort på henne,fan va svårt de e o skriva på en laptop när man inte är van.... Så mormor ska sitta barnvakt till Filippa för Hugo e med Anders i bromölla... Så de blir lugnt i strövelstorp ikväll.
Nä nu smälter snart glassen,måste sticka.

Hej på ett tag.
Ses senare ikväll.... hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0