YEAHHH

Då så var denna dagen äntligen kommen. INget speciellt kommer att hända idag men bara att få vara ledig är tillräckligt.....
Idag när jag hade hämtat lilleman så stack jag ner o lämnade han hos mamma för dom skulle köpa lite glass, så stack jag ut på Ikea o handlade dom sista rullgardinerna till balkongen. Jäklar va dom e dyra, undrar varför???
Vad e de för speciellt med dom kan man undra??!! Nåja, 3 st blev det iallafall s¨va den lönen slut,hahah.
Lämnade Ikea 900 :- fattigare, hämtade liten hos mormor hem o i stort sett bara lämpade av sakerna sen stck vi ner till kollo, skit skönt där idag.. Plantade lite blomster o rensade bort andra blomster sominte skulle vara där dom var... Hmm
Kallas visst ogräs typ....Haha
Grillade lite korv, Otto o en kompis kom ner från Ramlösa o käkade lite korv sen stack dom.
Vi va väl hemma ca 19.30, sen tvättade vi av lillkillen lite sen somnade han på soffan, premiär med bar överkropp idag ( ja jag smorde in han ,hihi) Inte jag utan Niclas & Elliot va bara.. Såg skönt ut, men hade sett fruktansvärt dumt ut om jag oxå hade sprungit med bar överkropp. ojoj..
Nu sitter vi bara här o e tråkiga o väntar på att tiden ska gå så man kan gå o lägga sej. Måste vänta tills Otto kommer hem.  Jag behöver ju iof inte vänta men Niclas gör det så kan jag gå o lägga mej, vilket ska bli supernice... Astrött...
Imon ska Niclas & Otto ut o fiska, sen väntar kollo o ev ska vi sova där....
Hörs imon...
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: jayne

Hej.

Blev det ngt sovandes på kollot???

Visst är det kul när man får sin lön och dne tar slut med en gång... man undrar ju liksom..hm...

2009-05-03 @ 18:49:15
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0