Väla (igen)

Stack ut till Väla direkt när jag hämtat Elliot. Svängde inom mamma o hämtade upp henne. Hon skulle handla med sej lite ner till Spanien. Hon sticker ner till sin syster den 2Maj. Så hon missar Elliots kalas...Moster Gittan med för hon drar ju oxå ner en sväng. Vi käkade på Väla o kollade lite... Annars har de inte hänt så mycket idag heller.. Sitter o kollar ut lite saker o rensar till loppisen på lördag... Nåt playstation 1 med spel o en kontroll....Lite fiskespö o massa pojkkläder...
Förresten, jag skrev igår till Turns GymnastikFörening, att jag var besviken o allt det här..
Fick svar att dom ser ytterst allvarligt på det som hänt o att dom ska diskutera med ledarna o sen ska dom höra av sej,,,
Så ligger läget till nu iaf så vi får se vad som händer....
Nu ska jag in o duscha sen e de bedtime för min del, trött som en get på mornarna...
Puss o Hej   loppisgrej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0