LÖRDAG !!

Så har den efterlängtade lördagen dykt upp, skönt.. Blev ledig igår så jag o Elliot stack upp till Ullared för en mamma/son dag. Gick bra.... Vi kom till Ängelholm ungefär så frågade han när vi var framme, puhhh. Men de gick bra ändå. Han fick kolla runt lite på leksakerna o välja ut nåt som han skulle få slå in själv till julklappar. Tror han va nöjd så faktiskt. Hittade som tur va några Star Wars kläder som han ville ha så klädköpet gick oxå bra.
Stjärngosse blir han detta året, första gången sen dopet han ska ha klänning,hahaha..
Meningen va att idag skulle vi ner i kollo o fixa o pilla lite, men de han Elliot ingen som helst lust med, så han o jag e hemma. Niclas stack ner själv. Då får jag ta mitt ansvar o fixa lite här hemma, damma o plocka lite. Liiiite positivt för då slipper jag frysa nere i kollo.
Nä åter till uppgifterna...
Ikväll ska vi på fotbollsskolefest nere på Råå nånstans... Mormor kommer upp o passar Elliot.
Simskolan tror jag tyvärr inte på längre... Han totalvägrar efter en incident då han svalde lite för mycket vatten o kräktes. Men de går bra o bada själva men inte på simskolan.... Grrr, blir en aningens lite besviken på att jag inte kan övertala han att de INTE kommer att hända igen...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0