MONEY MONEY MONEY

Nä om man skulle ta o vinna nån mille så man kunde sluta jobba o hitta p massa roliga saker, eventuellt några saker utan nån som helst mening. Bara för att man tex bara har en riktig lust.
Snälla du där uppe.......SNÄLLA !! O då menar jag inte min pappa för han hade nog agit pengarna själv,hahaa.. Sorry DAD ;)

Över en vecka sen jag skrev nåt sist, ja jag vet... Min moster sa idag att hon e inne o kollar nästan varje dag på min blogg. Påpekade då att de va ett tag sedan jag skrev..

Men va fan, tiden bara springer iväg o vi gör inte så mycket. Vädret är grått ( vitt) o trist, framförallt Jäkligt kallt... Fryser både inne och ute. Normalt??? Inte vet jag... Händer ,fötter och näsan e iskalla här hemma... Ska komma nån som ska kolla fläktsystemen här, har tydligen blivit nåt kass med dom nu när dom bytte tak.
Men min Good luck så innebär säkert ändringen att jag kommer att frysa ÄNNU MER !!!!!

Annars har de banne inte hänt så möd under denna tiden som bloggen varit på torken.
Har varit o tränat igen med damlaget, skoj.. Solsken o -3 grader ( uteträning)

Min "plast"syster har blivit mamma till en liten pojke som ska heta Elias.. Han föddes den 12/1... Har bara sett han på datan men han ser supersöt ut.. Ska upp o hälsa på en dag här i veckan. Ska bli skoj... Ska ta med min kamera  o ta lite bilder som jag ska höra om jag kan lägga ut här..
Idag blev det ärtsoppa till middag för mej o min man, Elliot & Otto käkade våfflor vilket jag INTE tycker är en maträtt. Jag & Niclas fick 2 var oxå efter maten... Gött, men nu blev man så där äckligt mätt igen...

Imon är det ett andra besök till tannamagarne som gäller, efter det hälsa på o pussa på lilla ELias... Träning på kvällen,brrrrr...
Onsdag , träning igen...Brrrr igen
Torsdag, Elliot ska få sin andra dos av vaccinet...Tvätta ska vi oxå..
Fredag har jag tagit ledigt ( hoppas jag iaf) så jag & Elliot ska ta tget till Falkenberg o hälsa p åmin kusin med sambo och barn.. Lilla Viktor har just fyllt 1 år...
Vi ska ta med lite saker upp till han som Elliot inte använder mer och har "vuxit" ur..
Han e ju stor killa nu ju... Märks på trotsen..... "det bestämmer inte du, de kan inte du veta.
Men för de så ÄLSKAR jag ju han mer än nåt annat på denna runda jordklot...
Ska se om jag hjittar lite bilder jag kan lägga in...

Hej på ett tag igen

Niclas har fått en idé om att börja samla på smurfar, så har ni  några på lager... Hör av er!!!


Sötaste systerdottern Emma


Så var det dags för den årliga turen till Lalandia.... Denna gången var vi 15 st som tog oss över bron...


Sitter 3 barn o leker med pokemon.....


Jag o min syster i en av stugorna....

Badpojkar på väg till badet

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0