Tacos

Japp de stämmer denna gångfen med, tacos e förjäkla gott alltså.... Med tanke på hur man ser ut när man äter tacos o hur allt bara ramlar ut o fettet dryper ut från brödet så har tanken slagit mej att det hade varit jökligt skoj om dom hade haft tacos på en kungabal eller nobelfesten eller nåt....
Där kan dom sitta dom fisförnäma människorna o försöka äta som en normal människa gör....
Jaja jag vet men man måste ju få fantisera lite ellelr hur?

Idaghar jag o Elliot varit o handla , igen.
Otilia o Felicia skulle komma upp o käka oxå så vi fick utöka volymen i kylen lite. Vi blev iaf mätta o belåtna o de e ju huvudsaken, tycker jag.
Elliot har varit trött sen i fm´s när jag hämtade han, tar på krafterna o gå upp kl 6 för han, men han e duktig, inget gnäll o går upp på en gång ( för de mesta iaf).
Han somnade i soffan vid 21, trodde han skulle somna för längesen, va väl därför han skulle leka o prata hela tiden, för han inte skulle somna,haha.. Min goding....

Imon är det kollo som gäller när vi vaknat o käkat frukost... Lär ju bli en fin dag imon igen, skönt...

Kl 15 spelar Otilia match ( borta ). Så drar Niclas iväg en stund. På söndag är det Dam A kl 15 sen efter det så spelar Oldboys ( Niclas ) kl 17 o jag o Elliot ska hjälpa Jeppe i kiosken på A-matchen...
Så söndagen är i stort sett uppbokad efter 15... Sen är de käk o dusch som gäller o kvällsveckan därpå...Sovmorgon, nice....

Nu ska jag in o lägga mej o glo på burken en stund innan John Blund kommer in.. Hanskulle visst oxå sen nåt så då tar han över ruljansen i sovrummet,haha. Det lät nåt.... Nope, inget för min del denna veckan    ;)

Nästa söndag är det mässan på Sundspärlan, skoj....

Hörs o ses imon, om vi inte stannar i kollo över natten. Inte alls omöjligt...

Vill ni så kom på en fika, slå en mess eller pling först bara...

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0